'': FOLLOWER :''

Sabtu, 12 September 2009

<: Dunia Baru :>

Salam Ramadhan...
Beberapa hari saja lagi Aidilfitri menjelma...
Dulu...saat itu dinanti penuh kesabaran...
Persiapan raya...biskut dan kek...aku yang sediakan
aku paling gemar membuat biskut raya..walaupun rumit, yang penting aku puas
kerana dapat siapkan sesuatu yang aku minat...kini...
masa untuk itu semua sudah berkurangan...
kesibukan di kampus, dengan tugasan, tesis dan berulang-alik ke Saujana Putra...
lagi..aku sudah bergelar ISTERI..
...Raya 2009...
18hb ptg (jumaat) aku dan suami akan bertolak pulang ke kampung..
ikut perancangan..
kami akan bersahur di rumahku (Kg Sireh)..
dan berbuka di rumah Mertua (kedai Mulong)...
Raya Pertama...
dan inilah kali pertama aku menyambut syawal di luar rumah sendiri...
macam mana lah rasa saat itu? raya kedua barulah giliran rumah aku...
harap-harap..dengan adanya dua rumah ini, akan meriahkan lagi sambutan syawal kami..
Rindu UMI, ABAH, ADIK...Muahhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan