'': FOLLOWER :''

Isnin, 13 April 2009

KAU ILHAMKU

Makro Teaching terakhir

Assalamualaikum...
10 April 2009..kenangan bersama En Razali Ayob..
Pensyarah Reka Bentuk Bahasa Melayu...
'Dia', bagi aku...insan yang paling kreatif yang telah aku jumpa. Tak kedekut ilmu. Banyak bantu kami menjadi guru yang kreatif, yakin dan bersemangat.. Antara kata2 terakhir En Razali bt aku..."Pakai bj warna terang2, biar nampak garang, biar pelajar takut ckit. pakai kasut tinggi2.." hehehehe...yangpenting, aku dah blh kawal kelas dengan baik, dah lebih serius berbanding sebelum ni..
Kreatif? Terima kasih En Razali kerana banyakkkk sangat beri tunjuk ajar dan cadangan yang kreatif2. InsyaAllah, semua model pengajaran akan saya cuba aplikasikan dalam P&P nanti...dan...InsyaAllah, saya akan jadi guru yang terbaik antara yanga terbaik..Amin....
Untuk rakan-rakan semua, kalian semua hebat-hebat. Pengajaran menarikkkk sangat. Seronok jadi pelajar kalian. Ilmu kita kongsi & buat bekalan untuk praktikum. dan...untuk P&P sebenar kita nanti...Sama-sama lah kita kekalkan dan tingkatkan prestasi kita semua. Bair pelajar 'Tabik" cikgu mereka...wah, wah, wah... Bye2...



1 ulasan:

  1. mg sume knangn manis mcro teaching sentiasa tsemat abadi di hati kite smua... pnglmn jd cekgu, penilai dan pljr sndr.. wat bekal tuk ngaja sok... chaiyokk.. ;)..
    yg pntg ingt model rokok yg sush pyh kte duk wat 2... smpai selok duk suko nk buleh ko siap...
    ha2...

    BalasPadam